À l'occasione di u Festivale di Primavera, per fà chì e persone speciali in a sucietà sentinu a cura di a cumpagnia, è campanu un Capu d'annu caldu è tranquillu, Wang Xiaodong, direttore generale di Chengfeng Pharmaceutical Packaging, è membri di a direzzione andò à a famiglia di i culleghi speciali di a cumpagnia per mandà e cunduglianze.

Visite e cunduglianze, i dirigenti di l'imballu farmaceuticu ChengFeng dittaglii nantu à e cundizioni di vita di famiglia di i culleghi speciali è e difficultà specifiche attuali, è li anu dettu ciò chì sò e difficultà è i prublemi ponu esse riflettuti à a cumpagnia in ogni mumentu, duverebbenu curà bè a vostra vita è incurageli per tene u statu ottimistu di a mente per affruntà a vita positivamente, per benedisce e vacanze in anticipu.

Benchì a cunduglianza ùn sia cara, ma questu "amore" hè u rigalu u più caldu prima di u Festivale di Primavera, micca solu i culleghi spiciali caldi, ma ancu lascianu veramente à i culleghi gode di a cura è di u calore di a dirigenza di l'impresa.
Cao Huiying era assai cummossu è disse: "I dirigenti di a cumpagnia pensanu sempre à mè. Pensanu sempre à mè quandu ci hè una bona cosa. Si primuranu di noi è esprimenu simpatia a vigilia di u Festivale di Primavera.
Avete pensatu à mè, lasciate veramente i nostri cori troppu caldi.

2
Ùn sò micca ciò chì diceraghju, ma travaglieraghju assai per suddisfà a mo impresa è me stessu ... "

1

Attraversu a visita prima di u Festival di Primavera, Chengfeng cumpagnie di imballaggi medichi in u fretu invernu per sente u calore è a cura, in modo chì e famiglie speciali felice Annu novu, prumove in modo efficace l'armunia è a stabilità di a cumpagnia.


Tempu di posta: Dic-20-2020